Powered By Blogger

Friday, December 21, 2012

Aku x tau nak tulis apa. Kira dah seminggu jugak aku x layan belog yang giler bosan ni. Yela kan. Belog aku mana ada bnde pele2 yang kelip2 warna-warni. Belog aku plain je. Nak letak gambar pn macam nak tak nak. Aiseh! Kalau nak diikutkan aku pn x tau nak tulis apa. Rasanya kalau nak menulis pn otak ni macam x berjalan nak pikir idea apa nak ditulis. Aku rasa kualiti post aku dah makin kurang. Mungkin aku tau sebabnya, dan mungkin aku x mau mengaku sebabnya. Kadang2 aku terpikir jugak kenapa aku main blog2 ni. Entah kenapa kalau nak menulis pn aku bukan rajin sangat anyway. Kalau ada bende nak tulis sume mesti ikut logik akal aku yang x bape nak logik ni. Oh ya. Aku ingat. Rasanya aku mula rajin menulis blog yang dibiarkan berhabuk selama ni time bulan 7 kot. Ya. Lepas aku tulis pasal kapitalisme tu. Hm. Disebabkan Annisa suka baca writing aku jadi aku rasa bersemangat nak menulis bnde2 bodo2 sume. Entah kenapa aku rasa kenapa aku dah x secretive sangat. Kenapa aku tayang semua kat blog? Bukan aku bukan budak sekolah yang tipikal ke? Yap. X lain. Cuma kerana Annisa je la aku aktif menulis blog. Kalau x x de maknanya aku nak layan bende macamni. Membazir 3 jam aku je perah otak tulis. Baik aku sap kok jap. Oh ya. Kenapa The Metal Hearted huh nama blog ni? Kat sini sebenarnya untuk aku menyatakan prinsip aku. Nama prinsip aku, MetalHeart. MetalHeart bukan nama samaran. Terlalu paradox untuk orang nama MetalHeart. Nama samaran aku Black. Tapi tu dulu. Sekarang lagi selesa menjadi diri sendiri. AIR. Ahnaf IRsyad. X kira a orang nak panggil nama depan ke belakang. Then, blog ni masa die berhabuk tujuan asalnya ialah untuk menyatakan prinsip aku. Sebab tu namanya The Metal Hearted. Tapi sekarang. Yap. Seolah2 ada coup d'etat yang menyebabkan pemeritah terpaksa turun takhta, dan undang2 baru digubal. Ya. MetalHeart dah jatuh. MetalHeart dah mati. Aku yang bunuh. Aku yang cease its exestance. Sebab apa? Perempuan. Prinsip aku bukan untuk mengatasi perempuan. Prinsip aku untuk mengelak perempuan. Sebab? pfft. Bukan salah Annisa MetalHeart mati. Salah aku. Aku yang gatal sangat melanggar prinsip aku. Semua kekecohan ni salah aku. Sebab aku dah langgar pegangan aku. Aku yang x de prinsip samalah dengan kereta x de steering. Sekarang aku x tentu hala. Serabut. Selama ni aku manage immatureness aku dengan prinsip aku. Bila ada masalah dengan wujudnya MetalHeart aku masih mampu tersenyum dan bersemangat walaupun masalah tu besar giler. Then, salah aku jugak. Aku pass kekuatan aku kat Annisa. MetalHeart... ceh. Cuma cerita dongeng. Serupa dengan 73 tahun kewujudan Soviet Union. Die cuma... Bagi cahaya baru kat aku. Kalau selama ni cahaya yang illuminate aku sume kaler putih cahaya dari Annisa pulak ada kaler. Ok. Ni cuma perumpamaan. Bukan mengayat. Disebabkan aku dah melanggar prinsip aku, aku baru je buatkan ada sorang lelaki nyanyi lagu Still Loving You. Ceh... penulisan aku makin mengarut a. Dah tak logik. Mana die MetalHeart yang semua orang kenal dulu? Cuma lagenda kosong? Ataupun memang x pernah wujud? Jangan mengarut. Semuanya kat tangan aku. Aku yang tentukan. Cuma salah satu event takdiran untuk menguatkan aku. Now the only matter is how long I have to wait...

No comments:

Post a Comment