Powered By Blogger

Wednesday, March 20, 2013

Lelaki Murahan

   Post kali ni adalah untuk insult lelaki2 bangsat yang wujud di luar sana. Aku cakap telus dalam post kali ni. Xde nya nak censored2. Bagi aku, golongan lelaki murahan adalah sangat bangsat dan x layak untuk diterima perempuan cintanya(ironinya perempuan selalu terima cinta lelaki bangsat dpd baik). Anyway, apa lagi.

   Then bagi aku, kalau dah sebut lelaki murahan, semestinya berkaitan dengan cinta. Apa? Cuma perempuan je murah? No way. Lelaki pn murah jugak. Bila murahnya lelaki? Camni. Aku bagi situasi:

   Sean seorang lelaki yang giler jambu. Muka comel, mulut penuh dengan kata2 manis. Die sangat diminati semua perempuan kat sekolah. Cakap je dari kelas atas sampai kelas bawah x kira gred apa semua pmpuan tergila2kan die. Satu hari die date dengan awek ni. Cara die dapat awek ni ialah dengan mulut die yang pandai berkata2 ayat2 manis dengan janji2 die yang hebat giler tu. X sampai seminggu awek tu dah cair. Punyalah ornag tengok Sean ni giler sweet dengan awek die. Sebulan lepas tu Sean dah bosan. Bosan kenapa pasal dah ada awek lagi hot pindah kat sekolah die. Then die pn dengan sengajanya meninggalkan awek die yang sekarang ni date dengan die. Sean x declare die nak break dengan awek die instead die curang. Die scandal dengan awek hot yang baru pindah ni. Last2 awek die tau dan break. Lepas tu awek die terus jadi lesbian x mau dengan mana2 lelaki dan friendzone semua lelaki.

   Simple kan? Dipendekkan citernya lelaki murahan ialah lelaki yang curang. Lelaki yang x menghargai pasangan masing2. Lelaki playboy. Aku benci dorang. Dorang memainkan perasaan perempuan. Dengan hanya mulut dorang yang manis dorang boleh mengawal segala hidup perempuan. Dengan hanya muka comel serta mulut manis die boleh membuatkan perempuan sayangkan die sepenuh hati. Tapi hampeh! Action die kayu! Hanya mulut yang berkata2. Apa la yang boleh dipercayakan sangat dengan kata2 manis tu?

   Wahai perempuan, kata2 manis dengan janji2 power tu korang konpom ke lelaki bangsat ni akan buat? Betul ke ayat2 manis tu sesuatu yang ikhlas? Macamana korang boleh bahagia dengan hanya beberapa patah ayat2 manis? Macamana korang boleh yakin dengan janji2 yang terlalu berat? Aneh. Mental korang dah rosak agaknya. Then sebulan kemudian, patah hati. Baru tau yang semua ayat2 tu palsu. Janji2 hebat tu sume tinja lembu. Baru anda tau betapa murahnya kasih sayang anda lepas kena tipu dengan lelaki murahan. Aku? Tepuk tangan je.

   Dah korang bodoh kapel dengan lelaki bangsat sapa suruh. Kalau korang patah hati tu masalah korang. Pasal korang bodoh x pandai cari pasangan. Bukan masalah sesiapa anyway. Then masalahnya die akan terjadi chain reaction. Perempuan akhirnya akan mencari langkah lain untuk mengelakkan patah hati lagi. Camne? No man, no cry. Bila sampai giliran lelaki baik, x kira baik mana pn lelaki tu, melindungi die, dengar segala masalah die, night text die, pleased hati die, tetap x akan dapat, instead just stay in the friend zone. Kahkahkahkah. Kejam. Dunia ni memang kejam.

   Then, siapa yang kesian kat sini? Lelaki murahan? No way. Perempuan? X pasal die bodoh x pandai cari pasangan. Dia ialah... Lelaki baik. Camne die buat pn tetap kena friend zone. Cuma seekor kambing hutam... Semuanya disebabkan lelaki bangsat. Yang murah maruahnya. 

   Aku? Tu masalah kau. Kau yang bercinta. Until then, chow!

1 comment:

  1. hai ! citer cintan juga nampak bro. wei kasi tukar tulisan . kasi besar sikit. juling mata aku bace !

    ReplyDelete