Powered By Blogger

Sunday, March 3, 2013

Iklan Ketat

   Serious dowh, aku tergelak2 tengok iklan ketat ni. Dorang punya advertising x mau lol lagi bye. Korang boleh tengok kat BlogSerious betapa kelakarnya meleis buat iklan. Giler x leh blah. Tapi kan, tetibe aku terpikir. Dengan mencanak-canaknya iklan ketat ni, korang x rasa pelik ke, ok kalau perempuan punya iklan ketat aku x kisah. Tapi kalau iklan pengeras batang ni. 

   Haih... Aku rasa malu. Korang x terpikir ke asas perniagaan, kalau permintaan banyak, banyak a bisnes kan. Jadi citer sekarang bila aku pikir balik, iklan pengeras batang banyak. Maknanya mesti banyak giler kan lelaki yang x keras batang. Dan sah2 la die ditujukan kepada orang melayu, sebab bape kali je kau tengok Cina baca paper Melayu dan Melayu baca paper Cina? Jadi hipotesis aku sekarang ni, adakah lelaki Melayu semua disfungsi ereksi? Adalah memalukan bagi bangsa yang punyai kehebatan dalam sejarahnya tiba2 hilang begitu sahaja disebabkan lelaki Melayu batang x naik. X rasa gitu?

Adakah lelaki Melayu semuanya disfungsi ereksi?

   Kalau x buat apa ramai kan yang nak jual ubat pengeras batang, ye x?

No comments:

Post a Comment