Powered By Blogger

Wednesday, September 12, 2012

Kenapa Itu? Dan Kenapa Ini? #2

   Akhirnya sampai jugak soalan panas yang budak2 selalu tanya kat aku sekali lagi. hahahha... anyway, haih. X guna. Akhirnya aku x boleh melawan fikrah, Aku manusia bukan tuhan nak melanggar hukum alam apalagi nak regulate. Aku tetap... akhirnya menyayangi seorang perempuan. Now it's official. Tapi, ada sikit kelainan, which leads to these questions:

   ''WTF?! Budak kecik?! Budak kecik kau sayang Black??!!''

   ''Aik? ROCKER Metal ganas cam lu cair Black? hish... ni kes teruk ni!''

   Dan die sendiri cakap:
   ''Kenapa la budak kecik x cukup umur yang gedik dan x matang cam aku kau sayang?''

   Ops...! ''GOD D*MN IT! GEDIK?!!''

   Ok, itu lah die soalan2 nya. uuuhhh... Mungkin ini karma. Tapi sebelum aku mula citer, lemme mention that aku cuma kawan dengan die. Beza kawan yang spesel. X hingin aku nak main kapel2 lagi. Apalagi budak kecik. So skang kenapa dengan budak kecik(die fom 2) yang x cukup umur dan menggedik- gedik jugak aku sayang?

   Well, macam biasa, aku x kan buat sesuatu tanpa ada sebab. Dan bila melibatkan cinta, apa lagi budak kecik yang x cukup umur, semestinya melibatkan sesuatu yang x mungkin dapat dijelaskan dengan penjelasan 1 minit. Citer gini. Mula aku pn anggap die ni cam perempuan gedik biasa, yang belum matang. Aku jumpa die kat kem pengawas, satu kumpulan dengan die. Tapi time tu aku layan cam budak pmpuan biasa a. Then aku balik die add aku fesbuk(kot). Cam biasa a, bak kata member aku Aiza, ''Ala budak kecik, mesti a suka like2''. Ya time 1st die add aku aku terkejut, aik? 50 notifikasi? aku tengok semua status aku die like. Aku pikir time tu, ala budak kecik, x penting pn.

   Then die pn start a komen2 apa sume. Tapi that's not enough to melt my metal heart. You need something special. Satu hari, aku post kat fesbuk: Apa barang fesbuk, meh sini tweet. Pastu die komen mintak tweet aku. Then start a tweet2. Macam biasa, tweeter membuatkan personaliti orang bocor dengan mudah. Aku tengok tweet aku, oh, budak ni menarik. Pastu start a tweet2. Mok cam biasa, nampak je camtu, ''heheheh... mana lu punya D weh? dah buang laut ke?'' Aiseymen. Malaon ni memang kuat stalk. Aku cakap a, ''kang die balik dari emaresem gua layan a die,''. Aku time tu masih lagi mengharapkan perempuan yang x mungkin. 

   Then satu hari time gua tengah tweet dengan, well, aku pn lupa nak bagitau nama die, uhhh.... aahhhh... ah. Let just call her, 'Madchen', Bahasa Jerman untuk 'Budak Perempuan'. Kalau 'Frau', die menggedik. So satu hari aku tersilap tanya soalan maut kat Madchen, ''heh! menggelabah a kau, apa je yang kau paham pasal aku.'' Die balas, ''kau ni x lah g**** sebenarnya, kau x layak sebagai 'Metalheart'. kau 'Metalheart' sebab kau ******** kan?''. Terus aku off. Mok pn cam biasa, nampak je camtu mula a skillnya. pfft. cakap die,''lu tengok tu apa Madchen cakap, lu x layak jadi Metalheart.''. Sejak tu aku sangkut dengan die.

   Aku sangkut sebab bukan Mok kacau aku ke apa, tapi sebab, aku tau, perempuan yang cakap camtu kat aku bukan perempuan biasa. Aku tau, perempuan biasa kalau dengan aku akan lari dan menyampah, sebab ayat aku x gentle. Aku walaupun mana2 perempuan, aku layan cam lelaki. Tapu Madchen, ya. Cuma perempuan tertentu boleh baca aku, contohnya Min dengan Nad. Perempuan yang... ok, x perlu aku cakap macamana die boleh paham aku. Die boleh nampak siapa Metalheart sebenarnya. Then, aku kalau nak diikutkan aku x mau bercinta, pada masa yang sama aku benci crush2 ni. Bak kata fish, ''x lelaki a brader crush2 ni''.

   So the only option I got is, to show that I'd cry for her. Ya, aku tau die jenis macamana. Sejak tu aku start, x kisah a kalau die perasan ke tak, ala, lagipun aku dah tahun last. Anyway, aku start declare dengan perbuatan. Aku biarkan die tau dengan sendiri. Dan, ok, x perlulah aku kata lebih. Aku x minat dengan bende ni. Aku nak chow. Babai. Und Mädchen, ich liebe dich, kann ich nicht sehen, du weinst... Ich danke Ihnen für mich zu lieben!




No comments:

Post a Comment