Powered By Blogger

Sunday, May 12, 2013

Lambang Persahabatan

Gambar bawah ni ialah lambang persahabatan:


X percaya? Ini die:

Kau kena tau, orang lain senang2 je dapat pasal cinta dorang murah, tapi kasih sayang Annisa mahal- Aishah
Kalau ada sesiapa nak tibai kau sebab die aku sedia penumbuk je- Haziq
Jangan tipu aku, kau ada masalah dengan Annisa kan?- Zaeiz
Dekat dengan die, tapi jangan buat die menyampah. Jauh dengan die, tapi jangan pinggirkan die- Asip
Aku dengan Asip dah plan dah nak kasi kau kapel dengan Annisa- Udin
Aku paham perasaan kau bro! Aku tau kau dah kena friendzone apa sume!- Kapet
Serious aku tabik kau. Kau punya keadaaan lagi teruk dpd sesiapa tapi kau tetap tabah!- KB

Terima kasih korang! Kalau korang sume xde x mungkin aku berbahagia sekarang ni! 

No comments:

Post a Comment