Powered By Blogger

Friday, November 16, 2012

Kenapa Itu? Dan Kenapa Ini? #6

   Hahahahahaha... x dinafikan, post aku pasal Annisa tu mesti controversial giler kan? hahahah... Memang sah akan membawa banyak reaksi jap lagi. Yang penting, mesti ada yang tanya aku kenapa tetibe aku rajin nak post bnde2 camtu. Yap, secara jujurnya aku memang bukan jenis yang buat blog ni macam diary, lagi la pulak aku nak tulis pasal perempuan yang aku betul2 sayang. It really looks retarded when someone I knew read my last post. So the million dollar question is, why the fuck I wanna write about her in my blog? What drive me to do so?

   Jadi macam ni a. Senang. Sebab aku sayang die. Haih. Takut kehilangan die? 30/100. Selebihnya? Aku bukan apa. Aku cuma tertekan. Dipendekkan citer nya, aku cuma rasa bersalah. Untuk sumenya. Sejak aku kenal die. Aku rasa aku dah banyak menyeksa die. Memang. Ok. Aku sayang die. Tu je sebab nya aku buat post camtu. No more. X de bnde lain lagi yang aku boleh kata. I'd cry for you baby. And I wanna lay you down in a bed of roses. Jangan tanggung segala beban yang datang dari aku sorang2. Aku layan kau macam kawan, jadi itu lah kita kena share sama2, kalau ada x puas hati. Jangan diam je. Ok?

No comments:

Post a Comment