Powered By Blogger

Tuesday, May 22, 2012

Perkataan yang Meleis Dengar Bikin Emo

   Ada sesuatu yang gua perasan sejak2 ni, bukan baru lagi tapi dah lama. Mungkin sejak aku biasa kawan dengan Melayu kot. Ada beberapa perkataan yang aku nampak Meleis emo bila dengar. Dan baca je lah list kat bawah, malas nak citer lebih.

1. Yahudi/Israel
Reaksi Meleis: Bodo Yahudi Laknatullah bunuh palestin!! Mampos kau Mark Zuckerberg!!
Komen aku: lah, yang kau nak laknat2 kan si Yahudi tu buat apa? kau tau tak bape ramai nabi dan rasul yang wajib kau kenal ialah Yahudi? Tu belum citer yang x wajib diketahui lagi. Habis tu kau nak kata Nabi Musa tu laknatullah? gitu? Kitab suci yang kau kena tau termasuk Torah jugak kan? habis bende2 tu sume laknataullah? anyway surau ke masjid pn selalu stereotype kalau citer Yahudi, ada beza antara Yahudi, Israel dan ZIONIS...

2. Communist
Reaksi Meleis: Woi! lu tau x komunis ni pengganas?! dorang sume bunuh atok nenek kau tau dulu!
Komen aku: Brader, lu kenal Karl Marx x? ke Communist Manifesto ke? paling x pn Soviet Union?

3. Sex
Reaksi Meleis: Ui! kau ni x malu ke?!!
Komen aku: kau tau beza antara sexual intercourse dengan sex x?

4. Alkohol
Reaksi Meleis: Kau tau x? pewangi sekarang ada unsur alkohol. ni sume agenda yahudi dan freemason untuk memesongkan umat islam.
Komen aku: kau belajar kat kelas sains tapi x tau beza alkohol arak dengan alkohol esther. pfft. belajar takat nak dapat A je la ni yea?

5. Freemason/Iluminati
Reaksi Meleis: Mereka ada dimana mana sahaja untuk menipu kita!
Komen aku: kau takut sapa? Allah ke Freemashit?

Dan inilah die, perkataan2 yang bikin emo dalam kalangan Meleis. Kalau ada tambah la lagi. And face the TRUTH.

No comments:

Post a Comment