Powered By Blogger

Friday, November 16, 2012

Das madchen von himmel: Анниса Шазлеен

   Baiklah. Then, post kali ni mungkin agak personal sikit. Untuk kali pertamanya, aku buat blog ni macam diary, which is against my policy. Anyway kalau korang tengok kalau aku citer pengalaman aku sume tu bukan sebab aku melayan perasaan atau apa, cuma aku rasa ada cerita menarik yang aku boleh kongsi dalam blog ni. Then kali ni punya post sebenarnya adalah luahan perasaan aku. Ah bedal a. Apa yang penting, aku hantar post ni.

   Pfft. Aku x rasa kau akan nak baca ataupun nak terharu dengan post ni, tapi aku bukan macam kau, aku x de diary untuk ditulis. Kalau ada buku log pn aku isi dengan journal2 pasal kereta-motor. Anyway kalau kau bukak blog aku kau buat2 a x nampak post ni. Aku tulis sebab nak puas kan hati aku je. Bukan untuk sesiapa. So siapa Анниса Шазлеен ni? siapa die? die tu penting sangat ke? 

   Hm... kalau camni la soalan nya, aku kena mula dari mula2 aku jumpa die. Baiklah, sebagai pengawas yang memberontak terhadap protokol sekolah serta orang atasan badan disiplin serta bertanggungjawab terhadap uniform sendiri yang x mengikut protokol badan disiplin, aku dengan tidak rela hati nya pergi ke kem pengawas, untuk tahun 2012. Bukan sebab apa. Kalau bukan sebab aku dah fom5 aku dah decline dah. Walaupun kena marah dengan cikgu. Peduli apa aku, die sendiri pn menggelabah. So then, aku pn pergi lah kem tu, aku ni kat kem x boleh duduk diam, mesti nak kasi kecoh. Nak dijadikan citernya kat kem aku diletakkan kat kumpulan yang sama dengan die, time tu Mok, dengan pengikut2 aku fom3 ada sekali kat team aku. Disebabkan aku ni hebat jadi pengikut aku pn nak a cadangkan aku jadi ketua kumpulan, tapi aku tolak sebab aku ni hebat, jadi mana boleh tunjuk hebat, kang orang pandang lain a pulak. So orang lain a jadi ketua, tapi yang banyak buat keje nya aku. Ceh.

   Then time tu aku tengok die menggedik2. Haih... dah sekolah menengah pn buat macam nak amek UPSR lagi die ni. So aku x amek port sangat pasal die. Balik rumah, cam bese bukak fesbuk, friend request, seperti yang dijangka, sume budak2 pengawas. Nyehhhh... sangat predictable. So aku accept a dorang sume, termasuk die sekali. X pe a, nak menjaga hati budak kecik. Then sejak tu asal aku post something kat fesbuk mesti kalau boleh die nak like. Mau x penuh notifikasi aku. Padahal cume like je... Fast foward hari guru. Hm... mungkin hari tu kot aku start tersangkut kat die. hahahaha... Aku rasa hari guru tahun 2012 antara yang paling memorable tahun ni. Time tu, time aku dengan pengikut2 lepak kat kantin. Cam biasa, pengikut aku sorang ni, Achip ni kalau aku tengok sume pmpuan pn die nak lekat. Walaupun ada awek. Then time tu a aku jumpa pmpuan yang paling gedik pernah aku jumpa. Dah a lembab-lambatpikap-pelat-mengada2. Then die boleh cakap sesuatu.

   Sesuatu tu... aaarrrggghhh!!! Mental a aku nak cakap kat sini. Then 30 minit lepas tu a aku berintimate dengan die. Sembang2 buat lawak. Ya sebagai senior yang hebat kita kena tunjukkan mereka yang kita ni x berlagak. ceh. menggelabah pulak aku ni. Fast foward, aku start layan die kat fesbuk. Mula2 memang a menggedik2. Aku x layan die serious sangat. Sampai satu point. Die start a tanya aku hal2 personal. Aku mula ingat cam nak marah. Aku cakap a, ''Ah! kau ni nak tanya aku lebih2 buat apa? apa je yang kau paham pasal aku?!'' Aku tanya separuh marah dijawabnya, ''Bukan apa, aku tengok kau ni *********. Kau ni jenis yang ttttuuuutttt* ttttuuuuttttt* kan?'' Terus aku off. Time tu a kalau nak diikutkan aku dah sangkut kat die. Dan 2 bulan kemudian, akhirnya aku cukup kuat untuk mengaku yang Dina tu citer lama. Yang aku sebenarnya dah x de feeling kat die. Ok. Officially, I started to love her. Hm, aku amek masa dua bulan untuk aku terima dua kenyataan. Dina dah x de dalam hati aku, dan die dah terbang kat hati aku.

       Sejak daripada tu aku on9 ada jadual. Tiap malam. Pasal die on tiap malam. Jadi keje aku fesbuking je a dengan die. X cukup lagi. Satu hari tu aku post something kat blog aku. Pasal kapitalis tu. Pastu die kata best. Terus, aku aktif berblogging. Boleh kata tiap hari aku update. Tapi tu sume x penting. Aku x kan sangkut kat seseorang kecuali kalau die tu cukup hebat. Jadi die buat apa sampai aku sangkut ni? Ok. Aku boleh kata, die sentiasa ada bila aku down. Kalau boleh sume citer aku die sanggup dengar. Sanggup bagi advice. Die boleh kata siap x kan tinggalkan aku bila aku perlukan die. Aku x tau kenapa. Tapi die seems to sayang me more than aku anggap. Aku rasa die sayang aku lebih dpd aku sayang die. Die siap kata jangan buat itu, jangan buat ini. For the sake of mine. Why girl? why you so gentle on me? Im not a good man. Im no more shit. Im selfish. Why did you love me so? Then, itu lah masanya, aku dah x perlukan Metalheart, aku anggap. 

   Kekuatan aku dah ada kat die. Die sentiasa bagi semangat kat aku. Die percayakan aku no matter what. Ok citernya sekarang aku dah declare awal2. Tapi macam biasa a. Aku ni x de a looser sangat dengan pmpuan. Tapi aku sentiasa bernasib malang dengan pmpuan. Aku x tau a aku patut menyesal 'membunuh' Metalheart ke x. Realitinya perempuan memang pandai menyusahkan aku. Realitinya jugak aku perlukan perempuan. Karma. Anyway bukan sebab aku dengan die. Tapi sebab orang2 sekeliling. Kenapa susah sangat aku nak bercinta? kenapa aku tengok member aku senang2 je kapel? Haih... inilah die. Janji aku 4 tahun lepas. Kan dah kena. pfft. Rasanya aku dah terlebih type ni. uuhhh... Bedal a. Lagipun kalau aku post pn bukannya kau 'nak baca' sangat kan? haha... pretend macam x wujud je post ni. Terima kasih, Annisa Shazleen. Jangan salah paham. Post ni bukan sebab aku dah fed up. Tapi sebab aku sayangkan kau. Kalau kau baca sampai perkataan terakhir a...  

   

No comments:

Post a Comment